Αγαπητοί Συνεργάτες
Σας καλωσορίζουμε στο τμήμα χονδρικής πώλησης της εταιρείας μας
Προυποθέσεις :
- Να είστε επαγγελματίας, με ενεργό ΑΦΜ, και ΚΑΔ συναφές με το εμπόριο.
- Να διαθέτετε τραπεζικούς λογαριασμούς σε Ελληνικό Πιστωτικό Ίδρυμα.
- Οι παραγγελίες σας να ξεπερνούν κάθε φορά το ελάχιστο όριο των 100 Ευρώ.
Πως να κάνετε εγγραφή ως πελάτης Χονδρικής :
- Κάνετε κλικ, πάνω δεξιά στην σελίδα, εκεί που γράφει
- Κάτω από το πεδίο Νέος Πελάτης/ Δημιουργία Λογαριασμού, πατάτε συνέχεια.
- Στην επόμενη σελίδα, στην Ομάδα πελατών επιλέγετε Πελάτες Χονδρικής και συμπληρώνετε τα προσωπικά και εταιρικά σας στοιχεία.
- Τέλος δημιουργήτε τον κωδικό σας και κλικάρετε στην ένδειξη Δεν είμαι ρομπότ.
- Θα λάβετε ένα email επιτυχούς καταχώρησης και θα πρέπει να να απαντήσετε σε αυτό αποστέλλοντας αριθμό Γ.Ε.Μ.Η και αριθμό ΙΒΑΝ τραπεζικού λογαριασμού.
- Μετά τον έλεγχο των στοιχείων και εφόσον ο λογαριασμός σας εγκριθεί, Θα λάβετε αντοιστιχη ενημέρωση και θα μπορείτε να συνδεθείτε.
Πώς να καταχωρήσω Παραγγελία :
- Αναζητήστε το/τα προιόν/τα που επιθυμήτε και βάλτε τα στο καλάθι. Μόλις ολοκληρώσετε πατήστε Αγορά.
- Επιλέξτε Παραστατικό και υφιστάμενη η νέα διεύθυνση αποστολής ή Παραλαβή από το κατάστημα
- Επιλέξτε Μέθοδο Πληρωμής.
- Κατά την διαδικασία CheckOut και εφόσον η καθαρή αξία της παραγγελίας σας ξεπερναει τα 100 Ευρώ, θα εμφανιστεί και θα αφαιρεθεί από το σύνολο η αξία της έκπτωσης Πελάτη Χονδρικής.
- Επιβεβαιώστε ότι συμφωνήτε με τους Όρους & Προυποθέσεις Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
Συχνές Ερωτήσεις :
- Γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό που μόλις δημιούργησα?
Θα πρέπει να αποστείλετε τα στοιχεία που ορίζονται πιο πάνω και ένας εκ των διαχειριστών, να εγκρίνει τον λογαριασμό σας.
- Γιατί δεν εμφανίζεται η έκπτωσή μου στα σύνολα της παραγγελίας?
Γιατί η καθαρή αξία της παραγγελίας δεν έχει φτάσει/ξεπεράσει τα 100 Ευρώ
- Γιατί στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας γράφει Παρασταστικό : Απόδειξη?
Γιατί δεν επιλέξατε Τιμολόγιο κατα την διαδικασία αγοράς
- Γιατί δεν ολοκληρώνεται η παραγγελία όταν πατάω ολοκλήρωση?
είτε γιατί κάποιο ή κάποια προιόντα δεν είναι σε απόθεμα
είτε γιατί δεν έχετε τσεκάρει το πεδίο "Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όροι & Προϋποθέσεις"